Aquesta web utilitza cookies per a obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continues navegant considerarem que acceptes el seu ús X Tancar

Com comprar?

1

Selecció de productes i addició a la cistella de compra

A la botiga online del Grup FGC el client podrà comprar els diversos productes individuals o combinats que ofereixen les estacions d’esquí i de muntanya que integren el grup, així com els allotjaments de FGC i els adherits a la Central de Reserves.
El client podrà navegar i afegir tants productes com desitgi a la cistella de compra fins el moment en que desitgi realitzar la confirmació de compra i pagament.
El client podrà, de mateixa manera, visualitzar el contingut de la seva cistella i eliminar-ne productes o afegir unitats dels que ja tingui en cistella (depenent de l’estoc si aplica) abans de procedir a la finalització del procés de compra.

2

Compra i registre de dades

Un cop el client decideix confirmar la seva compra, haurà d’introduir les seves dades de contacte (si és la primera vegada que realitza una compra) o autentificar-se amb el seu usuari i contrasenya ja registrat.
El client podrà triar i introduir direcció personal, de facturació i d’enviament per regal.
Totes les dades introduïdes pel client es podran administrar al mòdul de gestió de dades accessible des de la icona de “el meu compte” de la part superior dreta de la plana web.
El client manifesta conformitat amb el contingut de la cistella de compra i l’import total i després de clicar a “continuar compra” passarà a la pantalla de pagament.

3

Pagament

El pagament serà del 100% de l’import, amb targeta de crèdit i a través d’una passarel.la bancària segura.



4

Recepció de documentació de confirmació de la compra i bons dels serveis adquirits




Si el pagament ha resultat confirmat (de no ser així, la mateixa entitat bancària notifica amb missatge d’error dins el seu entorn) rebreu al vostre correu electrònic de contacte que haureu introduït com a dades del comprador els següents documents:
Mail de confirmació de reserva
Aquest document inclou la informació concreta de la compra realitzada; titular de la compra, altres dades i adreces així com opcions especials escollides; detall dels productes i serveis adquirits, condicions generals de venda i política de cancel·lació i els imports totals satisfets, els pendents (si aplica) i la modalitat de pagament escollida.
Localitzador
El número localitzador és l’identificador de la compra realitzada. Cal que el client utilitzi aquest número per qualsevol comunicació amb la Central de Reserves del Grup FGC
Bons de Serveis
Els bons de serveis són els documents imprimibles que s’hauran de presentar allà on s’indiqui en els mateixos (oficines de receptiu d’estació, allotjaments o a les taquilles expres o del centre proveïdor del mateix servei) per a la obtenció dels serveis adquirits en la compra.
En els mateixos s’hi inclouen les dades de contacte de l’establiment proveïdor, les generals de la Central de Reserves del Grup FGC i observacions específiques fetes constar pel proveïdor i pel propi client (si aplica).
És imprescindible disposar dels bons de serveis per a realitzar el bescanvi pels serveis adquirits. FGC no es responsabilitza de la no prestació d’un servei si no s’ha realitzat la deguda presentació que n’acredita la compra.
Cal conservar el bo fins a la utilització/redempció del darrer servei que hi sigui inclòs. Aquest bo serà utilitzable durant tota la temporada d'estiu 2017.
Nota important: Només es podran bescanviar a les taquilles o punts de recollida pels serveis, les compres i/o reserves realitzades amb un temps d'antelació mínim de 30 minuts.

5

Servei post venda

La Central de Reserves del Grup FGC i les oficines de receptiu que hi ha a totes les estacions d’esquí us donaran informació útil i atendran qualsevol dubte que pugueu tenir com a clients abans, durant i després del procediment de compra. L’assistència està 100% garantida als nostres clients.


6

Política de cancel.lació

Segons la política de cancel·lació del Grup FGC (consulteu Condicions Generals de Venda) es podran realitzar les modificacions i cancel·lacions, abans de la utilització i fins als 15 dies posteriors a la data de compra, en tots els casos i aquestes estaran sotmeses a les condicions allà expressades.

Estació de muntanya de La Molina

Edifici Telecabina (planta baixa)
17537 La Molina
Girona
Central de reserves: 932 041 041
Telèfon de l'estació: 972 89 20 31
Correu Electrònic:
lamolina@lamolina.cat

Avantatges per reservar amb el Grup FGC:

  • Els millors preus a la xarxa
  • Serveis exclusius per als clients de Turismefgc: Taquilla Express – evita cues comprant online, Receptiu i Entrega de Forfets als allotjaments on tinguin la reserva i integració en el programa de fidelització Club Oxigen
  • Atenció telefónica i física a qualsevol dels punts de contacte, del nostre personal receptiu a les estacions d’esquí i de l’equip de Central de Reserves els 7 dies de la setmana.
  • Més de 80 allotjaments, serveis i activitats a les 5 estacions d’esquí i muntanya del Grup FGC